Početna strana "Skala Svemira 2" |
"Skale Svemira" nije igra u tradicionalnom smislu. Nema likova, nema neprijatelja, a nema načina da izgubite. Umjesto toga, igrači promatraju širok raspon objekata. Igrači mogu "zazumati" ili "odzumati" objekte pomoću kursora na dnu ekrana ili tipke sa strelicama. To će učiniti objekte u središtu veće i izgurati na okolne objekte kada "zazumavate" i suprotno kada odzumavate.
Veličina objekata je prikazana u metričkom sistemu. Svaki objekt ima svoju visinu označenu pored njega, a povremeni prstenovi s označenim širinama daju kontekst tom objektu. Igrač može "odzumati" toliko da vidi cijeli vidljivi svemir, najveći poznati objekt ili daleko dovoljno da "zazuma" da se vidi kvantna pjena, najmanji poznati objekt.
"Skale Svemira" je napravila senzaciju nakon objavljivanja. Prva verzija je do februara 2012. godine, imala preko 3,7 miliona pregleda i prosječnom ocjenom od 9.8 od maksimalnih 10. 1. februara 2012. godine došao je i nastavak, koji se zove "Skale Svemira 2". Ova igra je u biti, proširena verzija izvornika, uključujući nove mogućnosti i nove objekte.
"Zumom" upravljate pomoću desne i lijeve strelice na tastaturi, a klikom na objekat dobijate osnovne informacije o istom, te njegovu mjeru.
E sad, činjenica koja će vas zapanjiti jeste ta da je ovu igru napravio 14-godišnjak (slovima: četrnaestogodišnjak), Cary Huang iz grada Morage u Kaliforniji, SAD, uz pomoć njegovog blizanca Michaela. Na ovom projektu je radio godinu i pol, sakupljajući informacije sa Wikipedije i iz astronomske literature. Mama i brat su mu pomogli da "Skale Svemira" postavi na internet.
A nek naša djeca Yu-Gi-Ohove i Ben Tenove ganjaju...
Nema komentara:
Objavi komentar