8. kol 2012.

NAUKA - Želite prozboriti turski? Evo kursa za vas!

Prateći socijalna dešavanja oko brojnih turskih safunjara, došao sam do zaključka da se naš narod "nafurao" na turski jezik. U normalnom razgovoru su se masovno počeli koristiti turcizmi, koji su prije par godina smatrani "seljačkim", "zaostalim", i kakvim sve još ne. Tako sam, tražeći porijeklo riječi "đuvegija", zbog lične bračno-pravne situacije, naišao na podatak da je ista turskog porijekla, od riječi "güveyi", što znači mladoženja ili muž. 

Od početka emitovanja gore pomenutih proizvoda televizijske industrije, dobio sam mnogo pitanja o tome kako i gdje naučiti turski jezik. U Zenici se nekada održavao redovni kurs u organizaciji turskog  kontingenta mirovnih snaga (bio to UNPROFOR, IFOR, SFOR, EUFOR ili LOT), ali je zbog smanjenja broja Turaka ovaj kurs ukinut (po mojim saznanjima). Na preporuku mog prijatelja Hajrudina Muminovića, dobio sam link jednog sjajnog kursa učenja turskog jezika, pa vam ga prosljeđujem u amanet. Kurs je na engleskom jeziku, doduše, ali ko ima volju, želju i htijenje, neće mu biti problem.

Kurs vam mubareći!

Nema komentara:

Objavi komentar